Φόρτωση...
Βρίσκεστε εδώ:  Αρχική  >  Τοπικά  >  Τρέχον άρθρο

Trikala School Care: eφαρμογή υποβολής αιτημάτων για τις υποδομές σχολείων

20 Ιανουαρίου, 2021  /  Χωρίς Σχόλιο

Μια ακόμη ψηφιακή υπηρεσία για την εκπαιδευτική κοινότητα υλοποιεί ο Δήμος Τρικκαίων. Πρόκειται για την ψηφιακή εφαρμογή Trikala School Care, τη Γραμμή Αιτημάτων Σχολείων.
Η εφαρμογή ουσιαστικά συγκεντρώνει ηλεκτρονικώς όλα τα αιτήματα για συντηρήσεις, επισκευές, παρεμβάσεις στα διδακτήρια του Δήμου Τρικκαίων. Αφορά κάθε κτήριο, κάθε σχολική μονάδα των δύο βαθμίδων εκπαίδευσης. Η διαδικτυακή παρουσίαση της πρωτοβουλίας, του προγράμματος αυτού, παρουσιάστηκε από τον Δήμο Τρικκαίων στους/στις διευθυντές/τριες των σχολείων Α/θμιας Εκπαίδευσης του Δήμου, την Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2021. Η διαδικτυακή παρουσίαση για τα σχολεία Β/΄θμιας Εκπαίδευσης ακολουθεί τις επόμενες ημέρες.
Ο Δήμαρχος Τρικκαίων Δημήτρης Παπαστεργίου τόνισε τη σημασία της εφαρμογής για την επίλυση των προβλημάτων των διδακτηρίων. Και επεσήμανε την ύπαρξη των ψηφιακών ευκολιών, τόσο για την ταχύτατη επίλυση των προβλημάτων, όσο και για την τεκμηρίωση κάθε αιτήματος. 
Ο αντιδήμαρχος Ακης Αναστασίου επεσήμανε τη δυνατότητα που δίνεται σε κάθε σχολική μονάδα, να επιλύει θέματα καθημερινότητας, μέσω της συγκεκριμένης εφαρμογής.

Πώς δουλεύει


Ο/η διευθυντής/τρια ή κάθε αρμόδιος/α που ορίζεται από το σχολείο, κάνει δύο πολύ απλά πράγματα:
1. Εγγράφεται στη σχετική εφαρμογή

2. Καταχωρεί το αίτημα

Η πλατφόρμα βρίσκεται στη διεύθυνση https://school.trikalacity.gr/ και, φυσικά, είναι διαθέσιμο και ως εφαρμογή (application) στο Google Play Store με την ονομασία Trikala School Care App.

Τι περιέχει

Στο σύστημα έχουν προεγγραφεί οι βασικές βλάβες και αναγκαίες συντηρήσεις που συνήθως δημιουργούνται στα σχολεία, ανά κατηγορία: Ηλεκτρολογικά, Υδραυλικά, Ελαιοχρωματισμοί, Αύλειος χώρος, Προβλήματα Στέγης, Θέρμανση, Εξοπλισμός προς διάθεση, Γενικά.
Σε κάθε κατηγορία υπάρχουν έτοιμες υποκατηγορίες, ώστε η τυποποίηση να κάνει πιο συγκεκριμένο το αίτημα.
Για παράδειγμα, στα ηλεκτρολογικά υπάρχουν επιλογές για: καμένες λάμπες, πρόβλημα σε πρίζες, πρόβλημα στο δίκτυο.
Ετσι, η όλη διαδικασία δε διαρκεί πάνω από 1 λεπτό, συν άλλο 1 λεπτό την πρώτη φορά, για την απαραίτητη εγγραφή στο σύστημα.

Τι νέο υπάρχει

Με το νέο αυτό σύστημα δίνονται οι δυνατότητες για:
– εισαγωγή σχολίων, για άμεση περιγραφή του προβλήματος
– εισαγωγή φωτογραφίας, για ακρίβεια και ταχύτητα στην τεκμηρίωση
– εισαγωγή τοποθεσίας σχολείου σε χάρτη
– άμεση παρακολούθηση της πορείας των αιτημάτων
– εμφάνιση των αιτημάτων συνολικά για κάθε χρήστη.

Τι προϋπήρχε

Ο Δήμος Τρικκαίων ήδη από το 2017 είχε υλοποιήσει μία τηλεφωνική γραμμή και έναν λογαριασμό email αποκλειστικά για τα αιτήματα των σχολείων.
Η εμπειρία αυτή οδήγησε στο επόμενο στάδιο, την απλοποίηση της δράσης μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας. 

H πλατφόρμα «20000»

Ταυτοχρόνως ο Δήμος Τρικκαίων αξιοποίησε την εμπειρία από την πλατφόρμα «20000», δηλαδή από τη Γραμμή εξυπηρέτησης Δημότη. Ο τρόπος λειτουργίας της πλατφόρμας, η μορφή, τα τεχνικά ζητήματα ήδη από το 2016, ήταν «οδηγός» για τη Γραμμή Αιτημάτων Σχολείων.

Τα οφέλη

Είναι προφανές ότι τα οφέλη από τη δράση αυτή, τη νέα εφαρμογή ψηφιακών υπηρεσιών, είναι πολλά:

– Αμεση επίλυση προβλημάτων
– Ιεράρχηση αιτημάτων
– Παρακολούθηση πορείας αιτημάτων
– Βοήθεια προμήθειας εξοπλισμού
– Ταχύτητα στην πληρωμή λογαριασμών ΔΕΚΟ
– Συνεργασία για την εκ των προτέρων προμήθεια πετρελαίου
– Συνεργασία για ανταλλαγή εξοπλισμού μεταξύ σχολείων.

Από το γραφείο Τύπου του Δήμου Τρικκαίων

  • Δημοσιεύτηκε: 8 μήνες πριν την 20 Ιανουαρίου, 2021
  • Τελευταία αλλαγή: 20 Ιανουαρίου, 2021 @ 3:33 μμ
  • Καταχωρημένο σε: Τοπικά

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Μπορεί να σας αρέσουν...

Επιστολή με αιτήματα του Εμπορικού Συλλόγου Πύλης προς τον Δήμο

Περισσότερα →